Subject: Taotlused kinnituse väljastamiseks (OS ja Yellowx OÜ)
From: "Anna-Evgeniya Petrova | WIDEN" <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Aug 2025 14:32:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud kohus

Käesolevaga edastan taotlused kinnituse väljastamiseks Ozan Sönmez ja
Yellowx OÜ osas.

Tänan ette vastuse eest.

Lugupidamisega

_____________________________

Anna-Evgeniya Petrova

WIDEN

Associate | advokaat

Tel: +372 5858 6561

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.